پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 2 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۶:۱۲:۲۰

پتروناس در بخش ترکمن دریای خزر حفاری می‌کند

باشگاه خبری فراساحل: پتروناس، غول نفتی مالزی به زودی حفاری اولین چاه خود را در میدان قاراگل غربی دنیز (Garagol Deniz West field) در مناطق فراساحلی ترکمنستان در دریای خزر آغاز می‌کند. به گزارش Oil and Gas People، این میدان در قلمرو قراردادی بلوک یک در بخش ترکمن دریای خزر واقع شده است.


به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل ازNebit-Gaz ، یک روزنامه آنلاین نفت و گاز ترکمنستان، دفتر پتروناس در عشق‌آباد گزارش داد: پتروناس به صورت فعال و با یک سکوی جدید در تلاش برای آغاز حفاری سه چاه در مرحله اول پروژه است.
شرکت مالزیایی مذکور ضمن داشتن مجوز تولید و اکتشاف نفت و گاز در بلوک یک، به عنوان بخشی از میدان‌های مختومقلی، دیار بکر و قاراگل، در ژوئیه 1996 توافقنامه‌ای را با ترکمنستان برای تقسیم تولید امضا کرد.


Nebit-Gaz همچنین گزارش داد: در حال حاضر، پتروبراس در زمینه توسعه، تولید، حمل و نقل و بازاریابی هیدروکربن‌ها در میدان‌های مختومقلی، دیابر بکر و دنیز قاراگل فعالیت‌ می‌کند. این اقدامات به وسیله تعدادی سکو که طی سال‌های گذشته ساخته شدند، انجام می‌شود.
مترجم: شهربانو ‌جمعه‌پور



  کد خبر : 1487
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :